0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
کاربرد هایcode QR در آموزش
نویسندگان :
مهرداد بهاری پور
1
1- دانشگاه فرهنگیان
کلمات کلیدی :
QR کد،کاربرد،آموزش
چکیده :
همانطور که یادگیری از طریق تلفن همراه بیشتر و بیشتر رایج می شود، ما باید راه های موثری برای استفاده از ابزارهای سیار در کلاس درس پیدا کنیم.مثل همیشه، ابزار باید متناسب با نیاز باشد. یادگیری تلفن همراه می تواند هم ابزار و هم نیاز را ایجاد کند. با ساختارهای ایمن و خاص، ابزارهای یادگیری سیار می توانند هیجان فناوری را با هدف آموزش مؤثر مهار کنند. استفاده از کدهای QR برای آموزش یکی از نمونه های آن است. دانش آموزان، معلمان و کسانی که در ارتباط با آموزش هستند از انواع تکنولوژیها و رسانههای اجتماعی جهت فهم بهتر و آسانتر مفاهیم درسی استفاده میکنند و حوزه آموزش مانند دیگر حوزهها از جمله تجارت، ارتباطات و غیره به شدت متاثر از فناوریهای نوین بوده است به گونهای که رشتهای با عنوان تکنولوژی آموزشی به شکل نظاممند و علمی سعی در استفاده از قابلیتهای تکنولوژیهای نوین ارتباطی و چند رسانهای در محیطهای آموزشی دارند و از توانمندی و قابلیت تکنولوژی به صورت هدفمند در جهت تسهیل و اثربخشی فرایند آموزش بهره میبرند. استفاده هدفمند و از پیش طراحی شده از این تکنولوژیها موجب توسعه روشهای نوین آموزشی و همچنین کمک به دانش آموزان برای فهم درست و عمیق مفاهیم علمی و آموزشی میشود، افزود: یکی از این تکنولوژیهااستفاده از QR code در کلاس درس است و کدهای کیو آر امروزه در تمام کسب و کارها و چشم اندازهای اجتماعی به چشم میآیند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
چشم اندازی به بخشی از نارسایی های تفاسیرقرآن کریم
جعفر کارگزار
بررسی رابطه رسانه های دیداری شنیداری و نرم افزارهای آموزشی بر کیفیت تدریس - توسط معلمان ابتدایی شهرستان آمل
مریم فروتن نیاکی
نقش الگویی والدین در تشویق فرزندان به نماز و روزه
حوا محمدی - زینب آریا
رابطه ی بین نقش افسردگی، بی تفاوتی و ناامیدی در عملکرد
ندا ظهیری خواه - محمد کرد
بررسی کتب علوم و فارسی اول تا سوم ابتدایی با تاکید بر محورهای آموزش محیط زیست با استفاده از مدل ویسکانسین
سمیه بیگدلی
تحلیل استنادی مآخذ پایان نامه های فارغ التحصیلان دکتری رشته عمران دانشگاه سمنان (1390-1398)
محمد زمانی - صفیه طهماسبی
بررسی عوامل موثر بر توسعه خلاقیت دانش آموزان
امید مرادی شورکایی - سید یوسف ساداتی پایین رودپشتی
روایتی از بهبودیادگیری دانش آموزان درمفهوم دستگاه گوارش از طریق ساخت مدل
نسرین نصراللهی - زهرا سهرابی - معصومه افضلی - فاطمه افضلی - سیده راحیل هاشمی
تحلیل رابطه بین مدیریت کوانتومی و پذیرش نوآوریهای آموزشی در مدارس ابتدایی
فاطمه عزیزی - سیده خدیجه معافی مدنی
تاثیرهوش هیجانی در یادگیری ریاضی از طریق آموزش خلاقانه در بین دانش آموزان دوره ی ابتدایی
خیرالله قابلی - علی حاجی ئی - نوروزعلی رنجبر مرمتی - سمانه امامی خطبه سرا
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0