0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
عملکرد هوش مصنوعی در یادگیری و آموزش
نویسندگان :
شکوفا مستوفی
1
1- آموزش و پرورش شهرستان تنکابن
کلمات کلیدی :
هوش مصنوعی،آموزش مجازی،آموزش الکترونیکی،فضای مجازی
چکیده :
تأثیرات کاربرد هوش مصنوعی در آموزش، با معلمان آنلاین و سنجش وضعیت تحصیلی بهصورت هوشمند، محقق شده است؛ هوش مصنوعی تحولات شگفتانگیزی در بخش آموزش ایجاد کرده است که هم برای دانشآموزان و هم برای مدارس و مؤسسات آموزشی مفید است. هوش مصنوعی اکنون بخشی از زندگی عادی ما شده است. ما توسط این فناوری از سیستمهای پارک خودکار، سنسورهای هوشمند برای گرفتن عکسهای دیدنی و کمک شخصی احاطه شدهایم. به همین ترتیب، هوش مصنوعی در آموزش تأثیرگذار است و روشهای سنتی، به شدت در حال تغییر هستند. هوش مصنوعی به معنای واقعی کلمه در بین تمام حوزه ها و صنایع زندگی ما در حال گسترش است. اکنون دیگر یک نوآوری نیست، بلکه یک فناوری است که هدف آن خودکارسازی و بهبود بسیاری از زمینهها مانند مراقبتهای بهداشتی، مالی، و آموزش است.در چندین سال گذشته به طور فعال در بین مؤسسات آموزشی پذیرفته شده است تا به دانش آموزان آموزش فردی و درجه یک ارائه دهد و رویکرد مناسب برای هر یک از آنها پیدا کند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
آموزش مبتنی بر شایستگی در نظام آموزش عالی ایران
مسعود سامیان - رضا موحدی - ابراهیم صالحی عمران
چگونه توانستم با آگاهی سازی آسیب های ارتباط ودوستی با جنس مخالف درفضای مجازی (تلفن همراه )رادر دانش آموزان کلاس (مریم 2) پس از کرونا وبازگشت به مدرسه کاهش دهم ؟
زهرا منوچهری - پرویز نیک روش
بررسی عوامل مؤثر بر هویت حرفه ایی معلم
سپیده سلمانی ملک کلایی
اقدام پژوهی درباره چگونه توانستم مشکل املای دانش آموز کلاس دوم ابتدایی رابهبودبخشم؟
سیده مریم موسوی
بررسی اثربخشی کلاس معکوس بر یادگیری مفاهیم شیمی در دانش آموزان پایه دوازدهم تجربی
فاطمه قائمی امیری - زهرا قائمی امیری
تدریس نشانه غ از کتاب فارسی پایه اول ابتدایی با بهره گیری از روش های نوین یاددهی-یادگیری
رضا خیری
تاثیر هوش هیجانی بر یادگیری الکترونیکی
حسین پیراهش - معصومه بناساز
بررسی تأثیر نرم افزار های آموزشی بر یادگیری زبان انگلیسی دانش آموزان دختر پایه سوم مقطع متوسطه شهرستان میاندورود
علی گل افشانی - سمانه بهرامی
شیوه های مدیریت کلاس درس و یادگیری دانش آموزان
مریم حسین پور
تحلیل محتوای کتاب فارسی پایه چهارم ابتدایی براساس مولفه های هویت فرهنگی
نیما جمشیدی کمرودی - امیرحسین سلطانی فلاح - زهرا پورشعبان کشکانی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0