0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
شیوه های مدیریت کلاس درس و یادگیری دانش آموزان
نویسندگان :
مریم حسین پور
1
1- آموزش و پرورش آمل
کلمات کلیدی :
مدیریت کلاس،یادگیری،دانش آموزان
چکیده :
شيوه كار معلمان در اداره كلاس درس در موفقيت يا شكست دانش آموزان موثر است. وجود ارتباط صحيح بين معلم و فراگير،ميزان يادگيري آنها را افزايش مي دهد و جوكلاس درس را لذت بخش مي نمايد. مديريت كلاس درس از روش ها و فنون بسيار دقيق وحساس برخوردار است كه چنانچه به موقع و با درايت ونكته سنجي لازم به كارگرفته شود به فراگيران كمك مي كند تا در فعاليت هاي كلاس موفق شوند،يادگيري عميق و پايدار در آنها به وجود آيد و همچنين به مدرسان و معلمان كمك مي كند تا با اطمينان و اعتماد به خود از حداكثر توان در جهت تسهيل امر يادگيري و تاثير پذيري بهره گيرند. هدف از این مقاله که با روش مطالعه مروری(کتابخانه ای) انجام شده، نشان دادن نقش مدیریت کلاس در یادگیری دانش آموزان می باشد.از این رو به اهمیت و ضرورت مدیریت، انواع مدیریت، تاریخچه، نظریه ها و قوانین، اهداف و سبک های مدیریت کلاس پرداخته شده و در پایان نتیجه گیری شده و پیشنهاداتی بیان شده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
اثر تمرین استقامتی حاد در شدت های مختلف بر شاخص های عملکرد کلیوی در مردان دونده
منیژه فیروزی
تاثیر ارزشیابی کیفی- توصیفی بر میزان فرایند یاددهی-یادگیری دانش آموزان دوره ی ابتدایی
نادر عبداله نژاد
آیا بین هویت دانش آموزان و شادکامی در آنها رابطه وجود دارد؟
حوا خزائی علی آباد - سمیرا پناهیان
تحلیلی بر فناوری ها، ابزارها و نرم افزار های مورد نیاز پردازش زبان طبیعی
قاسم علی احسانیان - میترا قیاسی
تاثیر عوامل مختلف بر عملکرد دانش آموزان در اقامه نماز در مدارس ابتدایی دخترانه سرافراز ، حجاب ، الله اکبر شهرستان اسلامشهر در سال تحصیلی 1403-1402
مرتضی قاسمی اقدمی - پریسا یوسفعلی زاده - نیلوفر نوروزی - زهرا عباسی نصرت آباد
ضرورت و اهداف آموزش ریاضی در دوره ابتدایی
فاطمه مرادی - فاطمه طاهرنژاد
روشهای نوین تدریس در نظام آموزش و پرورش
سمیه قبادی
بررسی نقش انگیزه مشارکت ورزشی بر تداعی برند تیم های ورزشی در استان آذربایجان شرقی
پریا حسین زاده - بهمن ولی نژاد - سید یوسف حاجی اصغری
بررسی همبستگی عوامل موثر بر توسعه ورزش همگانی در کشور عراق
سیدحسین علوی - لبیب اسعد شاطی
چگونگی کاهش اضطراب ریاضی دانش آموزان
مهرداد مرادخانی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0