0% Complete
صفحه اصلی
/
سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
تحلیل محتوای کتاب درسی علوم دوم ابتدایی از دیدگاه الگوی خلاقیت گیلفورد
نویسندگان :
مسعود اسلامی کلیجی
1
احسان عمویی اسرمی
2
محسن ربیعی قادی
3
حامد رحیمی دادکلایی
4
سید محمد حسین رضایی مقدم
5
1- دانشکاه ازاد تنکابن
2- دانشکاه ازاد تنکابن
3- دانشگاه فرهنگیان ساری
4- فرهنگیان
5- دانشگاه فرهنگیان ساری
کلمات کلیدی :
تحلیل محتوا ، خلاقیت ، گیلفورد ، علوم دوم ابتدایی ، تفکر
چکیده :
هدف پژوهش حاضر تحلیل محتوا کتاب علوم دوم ابتدایی بر اساس مولفه های خلاقیت از دیدگاه گیلفورد است. روش تحقیق توصیفی از نوع تحلیل محتوا است . جامعه آماری این پژوهش کتاب درسی علوم پایه دوم ابتدایی سال چاپ 1397 است. با استفاده از جدول و نمودار در این تحقیق نتایج بدست آمده بیانگر این است که کتاب علوم دوم ابتدایی به سطح حافظه واگرا و تفکر ارزشیاب کم توجه کرده است و بایستی تمهیداتی در این زمینه اندیشه شود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تأثیر مربیگری بر توسعه و مدیریت دانش دانشجو معلمان
مرتضی قاسمی اقدمی - زهرا ترکاشوند
رابطه بین اخلاق کاری و هوش اخلاقی معلمان با مسئولیت پذیری اجتماعی آنان (مورد مطالعه: معلمان رسمی شاغل در ادارات آموزش و پرورش استان مازندران)
حاتمه رجبی نیا - محسن شمس
راهکارهای ارتقا سطح آموزشی و پژوهشی معلمان
مهدیس شاهینی
مدل سازی با توابع مثلثاتی
محمود داورزنی - پارسا پیرهادی - ولی شکری
اثرات مدرسه و گروه همسالان بر سازگاری کودکان
مریم کرمی - روح انگیز صفری - سامان نظری - فرزانه مانگری
رهنمودها و شاخص های آموزش کارآفرینی در مدارس ابتدایی
معصومه نصیری - سمیه مصطفوی - محبوبه نصیری - مریم احمد نتاج - فرحناز بابوئی
روش های بهبود مهارت گفتاری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی
سیده ربابه حسین پور
بررسی رابطه حمایت اجتماعی با دانشآفرینی در ورزش و انگیزش ورزشی در دبیران تربیتبدنی شهر ایلام
معصومه احمدی فر - الهان عباسی - طیبه عیسی زاده
ایجاد مدارس شاداب و هوشمند در آموزش و پرورش فراگیر
سمیه فلاح - مهسا سام دلیری - سیده احترام موسوی فرد
استفاده از فناوریهای نوین (مانند هوش مصنوعی) برای ارتقای فرایند تدریس و پژوهش
فائزه رفیعی - کمیل کوزهگر کالجی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0