0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
اقدامات و راهکارها برای ارزشیابی موثر و اثر بخش دانش آموزان در فضای مجازی
نویسندگان :
مژگان هادیان
1
معصومه ابوئی آهنگر کلائی
2
1- دبیرستان کوثر اسلام آباد
2- دانشگاه علمی و کاربردی
کلمات کلیدی :
ارزشیابی مستمر،آموزش آنلاین،تکوینی،کلاس های غیر حضوری،آموزش مجازی
چکیده :
یکی از نکات مهم و مورد توجه در حوزه آموزش آنلاین از گذشته تا به امروز بحث ارزشیابی در کلاس مجازی بوده است، ارزیابی دانش آموزان در سامانه کلاس آنلاین، معلمان و اساتید، یادگیرندگان در همه سنین، مدیران مجموعه های آموزشی و حتی وسایل و ابزارهایی که برای آموزش استفاده میشوند.این بخش از آموزش هم نظریه ها، شیوه ها، مفاهیم و تعاریف زیادی را در خود جای داده است. هدف ما در این مقاله پرداختن به آنها نیست، تنها به بهانه برگزاری کلاس های مجازی و آموزش از راه دور، به بررسی نحوه ارزشیابی در کلاس مجازی در این روش آموزشی خواهیم پرداخت. ارزشیابی مستمر و تکوینی، در کلاس های غیرحضوری و راه دور بیشتر مورد توجه معلمان و مدیران آموزشی بوده است. گزارشات جمع آوری شده از مدارس و مجموعه های آموزشی مهر تاییدی بر این ادعا میباشد، ما هم در این مقاله و در ادامه به این روش ارزیابی پرداخته و سعی میکنیم تا شما را با چند مفهوم و راه کار آشنا سازیم.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
ساختار عاملی و همسانی درونی مقیاس خودکارآمدی شیمی دانشگاهی
سیران محمدی - خلیل زندی - شادی محمدی
تاثیرآزمون بروس بر مقادیر CPK-MB قلبی در قبل و پس از مکمل گیری تائورین در بیماران نارسائی قلبی
فاطمه توانا
آموزش درک رفتار و پرورش هوش هیجانی کودکان از طریق داستان
فاطمه سیاه پشت خاچکی
جایگاه فرهنگ شهادت، ایثار و جهاد در کتاب درسی آمادگی دفاعی متوسطه دوم
معصومه والی نژاد
بررسی چالشهای حد تابع در کتب دانشگاهی ودبیرستانی
زهرا عباسی - حسن رزاقیان
کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در تعلیم و تربیت دانش آموزان
سعید فیروزی - مسعود واحدی
اهمیت کاربرد آموزش رسانه ای در تدریس معلمان
مهناز خنیفر - لیلا دامن افشان
کارورزی
مینا خدابنده اویلی
تاثیر قصه گویی بر میزان یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی
مهیار احمدی کلیجی
مدرسه شاد و با نشاط برای دانش آموزان
محسن معتمدی - محمدرضا محمدزاده رهنی - علی شیعه علی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0