0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی روند ارزشیابی سالانه معلمان بر پیشبرد اهداف آموزش و پرورش
نویسندگان :
سمیه سلیمانی فر
1
1- آموزش و پرورش شهرستان کارون
کلمات کلیدی :
ارزشیابی سالانه،آموزگاران،عملکرد معلمان،آموزش و پرورش
چکیده :
هدف از اجرای این پژوهش بررسی روند ارزشیابی سالانه معلمان بر پیشبرد اهداف آموزش و پرورش است. در این مطالعه،ارزشیابی معلمان مبتنی بر نظام معیار اسلامی، تخصص، شایستگی و عملکرد مطابق سند تحول بنیادین آموزش وپرورش ارائه شده است. فرآيند ارزشيابي سالانه آموزگاران مجموعه عملکردهای مختلف برای رسیدن به نتایج معین که در آن با استفاده از روش ها و ابزارهای لازم با توجه به عملکرد گذشته آنان در مورد تحقق برنامه های آموزشی بین ارزشیابی شونده و مقام مسئول انجام می شود.بنابراین ارزشیابی معلمان به عنوان مجریان فعالیت های آموزشی و پرورشی و ارائه بازخوردهای مفید و سازنده به آنها؛ در جهت اصلاح و پیشرفت نظام آموزشی کشور لازم اجرا می باشد.همچنین با ارزشیابی درست از عملکرد معلمان، ضعف های عملکردی و حرفه ای آنان شناسایی می شود و نظام آموزش وپرورش می تواند به موقع برای اصلاح رفتار و پاسخ مناسب به نیازهای آموزشی و ارائه خدمات راهنمایی و تعالی بخش اقدام گردد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
دیوارهای قابل نوشتن و افزایش یادگیری: دیوارها درس می دهند
فرشته هدایتی - بهروز رودبارکی
متاورس در آموزش
علی اکبر محمدی - مریم علی زادگان - عاطفه کثیری - فاطمه رستگار تبار - سیدعلی اصغر پرستاران
چگونه توانستم کلاسم را مدیریت و رفتار دانش آموزانم را اصلاح کنم؟
مریم برزگر
مروری بر مشکلات و راهبردهای تدریس به زبان فارسی در مناطق دوزبانه
مریم رضائی
مزایا و معایب آموزش مجازی در دانشگاهها
اکرم حافظی
چگونه توانستم با استفاده از روش های نوین و خلاقانه، عملکرد دانش آموزانم را در یادگیری درس کار و فناوری ارتقاء دهم؟
فاطمه میهن دوست
ساعت و عقربه های ساعت و دقیقه شمار
مریم یعقوبی - سمانه مت میر
علل بی انگیزه بودن دانش آموزان به درس ریاضی
مونا صداقت - آمنه شریفی سلطانی - مریم یدالله پور بالف
شیمی مواد و جدول تناوبی مدرن عناصر
سیف الله قاسمی
بررسی نقش نهاد آموزش و پرورش در مقابله با آسیب های رسانههای نوین
بهزاد مرادی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0