0% Complete
صفحه اصلی
/
چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
ارزشیابی چند گامی زیست شناسی پایه یازدهم تجربی، مبحث ساختار کره چشم و ویژگی های آن
نویسندگان :
مریم تقوی
1
1- آموزش و پرورش
کلمات کلیدی :
مدل پنج گامی، ارزشیابی تکوینی، ارزشیابی چند گامی
چکیده :
تحقیق حاضر، نمونه ای از به کارگیری یکی از روش های نوین ارزشیابی با عنوان ارزشیابی چند گامی بوده است که بر اساس آن در چند مرحله (گام)، نوعی ارزشیابی تکوینی به اشکال مختلف شفاهی، کتبی، آزمایشگاهی و عملکردی، همچنین به صورت گروهی و جهت کسب مهارت های علمی و عملی دانش آموزان انجام می شود. نتایج حاصل از این تحقیق نشان می دهد که ارزشیابی چند گامی و ارزیابی عملکردی دانش آموزان حین تدریس زیست شناسی به شیوه فعال و دانش آموز محور، در میزان یادگیری این درس تاثیر بسزایی داشته، میانگین نمره دانش آموزان را در پاسخگویی به سوالات، به خصوص در سطوح بالاتر از دانش و درک و فهم افزایش داده و یادگیری عمیق را سبب شده است. کلمات کليدي: مدل پنج گامی، ارزشیابی تکوینی، ارزشیابی چند گامی
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
نقش شبیه سازی و بازی های آموزشی بر خلاقیت و یادگیری دانش آموزان
حسین احمدی
پیش بینی سرزندگی تحصیلی دانش آموزان بر اساس خودتنظیمی تحصیلی و مهارت اجتماعی
علیرضا فیلی - فاطمه رفیعی بخش - فاطمه ایزدی
نسل امروز دانش آموزان و نیاز به روبکردهای نوین در آموزش
مرضیه ابوالقاسمی - شکوه حسین پور
بررسی عملکرد و شبیه سازی مبدل افزاینده DC- DC BOOST
عبدالله احمدی - حسین سعیدی
بررسی تاثیر تشویق و تنبیه در تعلیم و تربیت
هانیه جعفرنیا صومعه سرایی - حسن جعفرنیا صومعه سرایی
بررسی رابطه شیوه های حل مسئله خلاق و سبک های شناختی با میانجیگری توجه
مریم مرادبیگی - محبوبه عبادی
اثر بخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر روی علائم اضطراب سلامت در دوره شیوع بیماری کویید- ۱۹
کاظم دلروز
چگونگی استفاده از هوش مصنوعی برای تسهیل یادگیری مبتنی بر پروژه و کار گروهی در مدارس و دانشگاهها
سمیه علیزاده فلاح - ندا پوررستم - حاتمه رجبی نیا
بررسی رابطه بین باورهای فراشناختی و اضطراب کرونا در دانش آموزان متوسطه اول شهر بابل
آتنا باقرزاده شش پل - فریبا فرحیان رودی - مریم دولت یاری
نقش روانشناسی بر رفتار و آموزش یادگیری کودکان
سیما محسن زاده کورائم
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0