0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
چگونه توانستیم اضطراب و حس معلم هراسی فاطمه (پایه اول) از مربی ورزش را با سیاست مدبرانه کاهش دهیم؟
نویسندگان :
اشرف السادات آقاجانیمیر
1
ناصر اکبرنژاد بصرا
2
1- آموزش و پرورش بابل
2- آموزش و پرورش بابل
کلمات کلیدی :
اضطراب،معلم هراسی،مربی،سیاست مدبرانه
چکیده :
استرس نتیجه واکنشهای روی مغز یا بدن شماست که میتواند ناشی از یک رویداد یا فعالیت باشد که شما را عصبی یا نگران میکند. اضطراب همان نگرانی، ترس و دلهره است. در واقع اضطراب میتواند واکنشی در برابر استرس باشد، اما ممکن است در افرادی که استرس هم ندارند رخ دهد. اضطراب و استرس علائم جسمی و روحی ایجاد میکند. توجه کردن ، دادن مسئولیت ، محبت کردن ، مشارکت دادن در امور منزل و مدرسه از جمله اقدامات موثری بود که به دانیال کمک کرد تا در شرایط عادی مانند سایر دانش آموزان به زندگی خود ادامه دهد. و بتواند با مشکل عدم پدر و مادر کنار بیاید و خود را با زندگی موجود وفق دهد. هدف اصلی پژوهش بهبود اضطراب و نگرانی دانش آموزم فاطمه با استفاده از روشهای تلفیقی- تشویقی در ساعت ورزش می باشد. برای گرد آوری آن اطلاعات در این تحقیق از مشاهده، مصاحبه، اسناد و مدارک، مشاوره و پرسشنامه استفاده کنم. اقدامات انجام شده شامل واگذاری مسئولیت به شکل های گروهی، همبازی شدن خودم با او، اهداء جوائز، داور مسابقات تقویت حس اعتماد به نفس و همراهی دوستان می باشد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تاثیر عوامل مختلف بر عملکرد دانش آموزان در اقامه نماز در مدارس ابتدایی دخترانه سرافراز ، حجاب ، الله اکبر شهرستان اسلامشهر در سال تحصیلی 1403-1402
مرتضی قاسمی اقدمی - پریسا یوسفعلی زاده - نیلوفر نوروزی - زهرا عباسی نصرت آباد
چگونگی کاهش اضطراب ریاضی دانش آموزان
مهرداد مرادخانی
کاربرد ورزش در آموزش و سلامت دانش آموزان
زهرا عطاران ایرج - طاهره امانی حقانی
بررسی تأثیر تدریس به شیوة همیاری بر یادگیری دانش آموزان پایه دهم در درس شیمی
فاطمه قائمی امیری
کاربرد متاورس در آموزش (ویژگی ها، فرصت ها و چالش ها)
سیمین حداد عراقی
شناسایی عوامل تاثیرگذار فناوری اطلاعات بر سواد اطلاعاتی
نادی علیزاده - نرگس نیک زاد
مقایسه تاثیر ارزشیابی کیفی و کمی بر خودپنداره تحصیلی وخلاقیت دانش آموزان
فاطمه فاتحی - سمانه فاتحی
تبیین ارتباط سرمایه روانشناختی و فرسودگی شغلی با نقش واسطهای رضایت شغلی در معلمان شهرستان راسک
سید خلیل آهسته - فاطمه شهرکی
چگونه توانستم مهارت املانویسی دانشآموزم (مریم) را با روش مرحلهای تقویت نمایم؟
صدیقه محمودزاده - رضا براری
نقش ارتباط مابین معلم و دانش آموز در تاثیرگذاری بر فرایند تدریس نوین
رامین ایزدی نیا - ابوالفضل آفنداک - علیرضا آل بویه - منصور اسماعیلی کوشا - هادی اندخس
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0