0% Complete
صفحه اصلی
/
ششمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
فرهنگ سازمانی و تاثیر آن بر عملکرد نوآورانه ی سازمانها
نویسندگان :
الهام خسروی پور
1
1- دانشگاه ازاد اسلامی شوشتر
کلمات کلیدی :
فرهنگ سازمانی، عملکرد سازمانی، نوآوری، عملکرد نوآورانه
چکیده :
برای شکل گیری نوآوری باید یک مجموعه مناسب از استعدادها و ارزش ها، باورها، محیط کار، تسهیم دانش و ... وجود داشته باشد که همه آنها توسط فرهنگ سازمانی ایجاد می شود. بدون یک فرهنگ قوی و مشترک، گرایش نوآورانه ی یک سازمان به سختی می تواند سبب نوآوری و بهبود عملکرد شود. سازمانهایی که کسب و کار مداوم دارند دارای صفات مشابهی مانند: سازگاری، نوآورانه بودن و مشتری مداری بوده اند. رهبران موثر، تصویرساز، نوآور و ریسک گرا هستند و سازمانها با چنین رهبرانی میتوانند در توسعه محصول جدید کارآمدتر باشند، زیرا بر دغدغه ی بلندمدت دسترسی به منابع جدید و رشد سریع تأکید دارند. به این معنا که انتظار می رود این سازمان ها در عملکرد نوآورانه موفق تر باشند. مقاله حاضر که به شیوه ی مروری و با استفاده از منابع کتابخانه ای و اینترنتی تهیه شده تلاش دارد ضمن پرداختن به مفاهیم فرهنگ سازمانی، عملکرد سازمانی نوآوری و عملکرد نوآورانه به بررسی ارتباط بین مفاهیم پرداخته و در پایان پیشنهادهایی کاربردی در این زمینه ارائه داده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
انگیزه پیشرفت تحصیلی عامل کلیدی در یادگیری درس ریاضی دانش آموزان
علی علیزاده ملک آبادی
بررسی اثربخشی موسیقی درمانی بر اضطراب و پرخاشگری افراد مبتلا به سندروم پیش از قاعدگی
سمیه صادقی - محمود اکبری
بررسی تاثیر گذاری شیوه های مدیریت مدارس عادی ابتدایی بر رضایت مندی شغلی معلمان آموزش و پرورش خوشاب
امیرحسین کیذوری - آسیه بیگم رباط جزی - زهرا رباط جزی
نقش سبک زندگی و شادکامی در پیش بینی گرایش به رفتار پر خطر در دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان ساری
مهدی عالیشاه
ارزیابی راههای افزایش بهرهوری شغلی نیروهای انسانی متخصص در حوزه اداره کل سرمایه انسانی شهرداری شیراز (توسط مدل ExpertChoice)
نسرین سیمائی
بررسی رابطه بین اضطراب اجتماعی، فرسودگی تحصیلی با اعتیاد به اینترنت در دانش آموزان پایه ششم شهر نوشهر
محدثه فقیه عبدالهی - فاطمه فیاضی
تاثیر قصه گویی تعاملی بر سواد خواندن دانش آموزان پایه ی سوم مدرسه ی پسرانه ی شاهد در شهرستان ساری
وحیده برزه - سیده نیره هاشمیان
تأثیر تدریس به شیوه سازنده گرایی بر علاقه به درس: یک مطالعه نیمه آزمایشی
مصطفی صفری - لیلا نجارکریمی - ماهرخ فرجی پول
چگونه توانستم با استفاده از راهبردهای تلفیقی، مشکل ترس از درس املا دانشآموز پایه دوم کلاسم را بهبود بخشم؟
اکرم دماوندی
خلاقیت در آموزش و آموزش خلاق
مینا عباسی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0